Kas yra Bianchi Oltre Pro ir kaip jis įsilieja į Bianchi asortimentą?
Bianchi Oltre Pro – tai aerodinaminis plento dviratis, esantis žemiau aukščiausios klasės Oltre RC modelio Bianchi gamoje. Jis turi tą pačią rėmo formą ir geometriją kaip RC, tačiau išsiskiria keliais esminiais skirtumais, įskaitant prieinamesnę kainą ir Bianchi Countervail (CV) antivibracinę technologiją, kurios RC modelyje nėra. Šis dviratis sukurtas lenktynininkams, siekiantiems maksimalios aerodinamikos ir galios perdavimo.
Kokios yra ryškiausios Oltre Pro dizaino ypatybės?
Oltre Pro išsiskiria agresyvia ir asimetriška rėmo vamzdžių forma, integruotu aerodinaminiu vairu ir užpakalinio rato išpjova rėme. Tačiau labiausiai dėmesį traukia Formulės 1 įkvėpti oro nukreipikliai abiejose vairo kolonėlės pusėse. Šie maži aptakai nukreipia oro srautą aplink vairo kolonėlę. Be to, dviračio vairastiebio ir vairo sandūroje yra mažas angas, kuris generuoja sūkurius. Rėmas taip pat turi labai žemą „stack“ ir trumpą vairo kolonėlę, kuri kompensuojama vairo stiebo su teigiamu kampu.
Kaip Countervail (CV) technologija veikia važiavimą Oltre Pro?
Bianchi Countervail (CV) technologija įterpta į anglies pluošto sluoksnius ir siekia sumažinti iki 80 % kelio vibracijų. Tai padeda mažinti nuovargį ir leidžia dviratininkui ilgiau išlaikyti aerodinaminę poziciją. Nors ši technologija padidina komfortą, ji taip pat šiek tiek padidina rėmo svorį – maždaug 50 g dydžio 55 cm rėme, palyginti su Oltre RC modeliu.
Ar Oltre Pro oro nukreipikliai yra UCI lenktynėms legalūs?
Ne, Oltre Pro oro nukreipikliai šiuo metu nėra UCI reglamentuose leidžiami. Tai reiškia, kad UCI patvirtintose lenktynėse jie turi būti pašalinti arba nepastebėti teisėjų. Tai iš dalies mažina jų efektyvumą, nes dviratis iš esmės skirtas lenktynėms. Be to, oro nukreipikliai apsunkina Oltre Pro aerodinaminių savybių patvirtinimą, nes pradiniai testai buvo atlikti su RC modeliu.
Kaip apibūdintumėte važiavimo patirtį su Oltre Pro?
Oltre Pro yra lenktyninis dviratis su aštriu valdymu ir standžia galine dalimi, kas užtikrina puikų galios perdavimą. Jis labai greitas lygumose ir banguotuose keliuose, tačiau mažiau atlaidus ramiam važiavimui. Agresyvi sėdėsena ir kietesnis važiavimas daro ilgus kopimus mažiau malonius. Tai dviratis, kuris reikalauja jėgos ir aktyvaus valdymo – jis labiau tinka galingiems dviratininkams, mėgstantiems spausti pedalus, nei tiems, kurie nori ramios ir komfortiškos kelionės.
Koks yra oficialus Oltre Pro svoris ir ar jis atitinka realius duomenis?
Bianchi teigia, kad Oltre Pro sveria 7,3 kg (±5 %). Tačiau apžvalgininkų išmatuotas dviračio svoris buvo 8,2 kg (be gertuvės laikiklių ir pedalų).
Kokie komponentai yra standartiškai montuojami ant Oltre Pro?
Oltre Pro komplektuojamas su Bianchi Reparto Corse 50 mm anglies pluošto lenktyniniais ratais, apautais 28 mm Pirelli PZero Race SL TLR padangomis. Apžvalgininko testuotas modelis turėjo SRAM Force AXS 12 pavarų grupę. Taip pat standartiškai montuojama Velomann Mitora 139 Hyper balnelis ir vientisas Reparto Corse aero karboninis vairas. Tačiau dviratis neturi standartinio galios matuoklio ir nėra komplektuojamas su specialiais aero gertuvės laikikliais, kurie įprastai tikimasi aerodinaminiame modelyje.
Kam geriausiai tinka Bianchi Oltre Pro?
Oltre Pro geriausiai tinka dviratininkams, kurie mėgsta intensyvų važiavimą ir didelį galios išvystymą, ypač lygiose ar banguotose trasose. Tai dviratis, kuris atlygina už sunkų darbą, agresyvų vairavimą ir nuoseklias pastangas. Jis mažiau tinkamas tiems, kurie teikia pirmenybę ramesniam važiavimui, mėgsta lėtą mynimo ritmą kopiant į kalnus arba ieško universalesnio dviračio įvairiam reljefui. Norintiems didesnio komforto ir universalumo gali būti geriau rinktis kitą Bianchi modelį, pavyzdžiui, Specialissima.