Bianchi pristatė naująjį Aquila RC, „Time Trial“ dviratį, sukurtą jų Reparto Corse padalinyje, siekiant būti greičiausiu pasaulyje. Aquila RC buvo sukurtas naudojant sisteminį požiūrį, kad būtų suderintas dviratininko ir dviračio judėjimas. Aquila RC kūrimas truko 20 mėnesių ir apėmė glaudų bendradarbiavimą su Bianchi „WorldTour“ lenktynininkais, tokiais kaip laiko bandymų specialistas Kévin Vauquelin. Šis bendradarbiavimas paskatino iteracinį projektavimo procesą, kuris apėmė eskizavimą, CAD, modeliavimą, prototipų kūrimą ir bandymus realiomis sąlygomis.
Projektavimo procese buvo siekiama optimizuoti dviratininko poziciją, aerodinamiką ir valdymą. Balnakočio kampas buvo nustatytas agresyviu 77,5°, atspindinčiu elitinių „WorldTour“ Time Trial dviratininkų pageidavimu. Pasiekiamumas buvo padidintas, o viršutinio vamzdžio ilgis liko toks pat kaip ir ankstesnės kartos, sukuriant greitą, agresyvią poziciją.
Vamzdžių skerspjūviai buvo parinkti siekiant maksimaliai padidinti „buriavimo efektą“, kai dviratis ir dviratininkas yra stumiami į priekį šonine jėga. Reparto Corse komanda bandė rėmą ne tik vėjo tunelyje, bet ir su minančiu dviratininku. Jie netgi naudojo dirbtines kojas, kad atkartotų žmogaus judesius ir užtikrintų nuoseklias, pakartojamas bandymų sąlygas.
Bianchi optimizavo svarbiausius dviračio komponentus, įskaitant vairą, balnakotį ir apatinį kronšteiną, kad sumažintų slėgio pasipriešinimą. Vairas buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Vision FSA“, todėl buvo sukurtas reguliuojamas, aukštos kokybės komplektas su tarpinėmis, skirtomis tiksliai sureguliuoti dviratininko poziciją. Dviratyje yra trys 20 mm tarpinės, viena 10 mm ir viena 5 mm tarpinė.
Atlikus bandymus su ankstesniu Aquila modeliu, naujasis Aquila RC sutaupo 16,1 vato esant 50 kilometrų per valandą greičiui. 40,7 kilometro laiko bandyme Aquila RC buvo 37 sekundėmis greitesnis. Jis taip pat pranoko ankstesnės kartos Aquila ir geriausią pramonės konkurentą posūkio kampuose nuo -20° iki 20°.
Aquila RC siūlomas tik kaip rėmas, kuris sveria 1,3 kg, o šakė – 400 g. Jis yra S, M ir L dydžių ir gali patogiai talpinti 28 mm padangas. Rėmas turi diskinio stabdžio specifikaciją, plokščią tvirtinimą 140/160, „PressFit 86.5 x Ø41“ apatinį kronšteiną ir 12 mm kiaurines ašis su 142 mm OLD gale ir 100 mm priekyje. Vairo kolonėlė yra FSA ACR su kampiniais kontaktiniais guoliais.
Aquila RC sukūrė Bianchi Reparto Corse padalinys, žinomas dėl savo novatoriškos inžinerijos. Pavadinimas Aquila, itališkai reiškiantis „erelis“, buvo pasirinktas simbolizuoti dviračio galią, greitį ir eleganciją. Aquila RC yra Bianchi plento kolekcijos dalis. Rėmo komplektą sudaro pagal užsakymą pagamintas aerodinaminis „Ritchey“ bėgių sėdynės stulpas ir Reparto Corse „Vision“ vairas. Bianchi Aquila RC yra skirtas dviratininkams, siekiantiems maksimaliai padidinti savo greitį ir našumą Time Trial varžybose.